28 Mei 2011

Happy Teacher's Day

27 mei 2011..
aku g lepak kafai arrayhan..
sbb ade smbutan hari guru..
aku dtg ngan speky baru ku!!

actually aku dtg saje je..
nk rase smbtn ari guru sbgai seorg guru..
SYOK wey!!
even aku da x jd guru lg sejak beberape mnggu lps..
tp budax2 masih engt aku lg.. TERHARU maa ="]

aku punye niat dtg juz nk raikan ari guru je..
tp x sangka lak dpt gak hadiah
* yg paling terharu.. sesetengah dr adiah yg aku dpt sbnrnye utk ustzh yg laen.. tp mereka bg aku.. serius.. terharu kot..

aku sbnrnye dilantik menjadi juri kpd pertandngn i2..
so aku pun jd la pengadil yg merapek2..
tp smpt gak maen tiup belon sape paling besar dlm mase 15 saat..
dapat no 2 maaa..
haha.. lps 2 bdk2 berebut nak belon dari kami..
sweet sngt..

owh ye.. aku berase seronok nyayi lagu GURU MALAYSIA
mcm sedaP pulak dnga




gmba yg kt bawah2 ny semuanye pade hari yg same ye.


waktu kami nyanyi kan lagu guru malaysia


Belon ke 2 tebesar.. dapat hadiah Bantal..


Pengadil bg acara masukkan benang dlm jarum n pancing botol



Lepak same students kt blkg..


Detik2 terakhir besame students b4 dorg balik [gambar atas sama bawah ini]



****


Hadiah dr pade students!! {yg masih dlm bungkusan}

yg telah di buka


Terima kasih tas pemberaian kamu semua.. hadiah2 ny mmg bez..

kepade semua : Happy Teacher's Day..even korg sume bkn seorg guru.. tetapi sbnrnye korg juga guru..(mcm pelik je ayt ny).. terutamanye kpd sahabat2 ku Hajar qyla, Umi kalsom, Nisa, amylia,Faralin, cutex, diba, azie, hana, mira(semua skali yg ade nme mira), akak2 kafai ar-rayhan, warga SRAIST, Warga SAMBBST dan juga Warga SMKBBST..
tanpe korg sume aku x knl ape itu persahabatan.. thanksz kpd yg bnyk mengaja aku dlm pelajaran terutamanye.. Sabar dgn keranah Gila aku..
N minta maap klu aku ade Kacau3 korg..(da biase kan?)
apepon.. aku amat sayangsayangsayang kamu
TQ<3

p/s: x lupe juge kpd keluarga TerrBAEKKKU!! Umi aBah... Happy Teacher's Day

Tiada ulasan:

Catat Ulasan