01 Jun 2011

Pulanglah AhmaD

ahmad..
sejak kaw hadir dlm hidupku.. kaw membuat hari-hariku bahagia.. pabila kaw melihat mataku. pandangan itu telah merobohkan tembok dlm hati ini hanye dgn renunganmu.. senyumanmu telah membuatkan aku sntiasa rindu padamu..tawamu yg menjadi igauan setiap mlmku.. lekuk di pipimu menjadi penyeri di kala kaw berkata-kata.. sifat dan sikap mu yg sentiasa prihatin pada ku amat menjadikan aku menyayangimu.. namun pabila kaw tiada.. PULANG LAH AHMAD.. CUUTTTTTTT..

terimakasih kerana membaca perenggan di atas.. Setiap bait2 geli di atas hnye la ACP semata-mata.. HAhaa

sebenarnye entry kali ny aku nk letak 2 buah lagu yg pertama kali aku dnga dlm radio selepas beberapa lame aku x dnga.. lagu yg aku dnga ny pon dlm kete sewaktu dlm perjlnn balik dr minang utk 2 pupu aku..
lagu awi rafael ny.. umi suke sngt suke..
(umi ckp awi rafael ny abg pade ana rafali.. mule2 aku iye kan aje.. sbb x perasan rafael ngan rafali x sme.. bile tngk ejaan dy.. Laen la umi.. ^_^ )


first lagu yg aku dnga(ahmad) mcm nk geli2 sikit la... haha



Tiada ulasan:

Catat Ulasan