24 Januari 2012

Cakap kat diri sendiri #org gile

wokey!
baru je lepas Assement anatomy..

TAK terlalu frust sngt walaupon soalan tu susa GILER..

sebb aku taw aku x FULLY get ready for it..
so buat ape nak skit hati sngt dekat soalan tu padahal diri sendiri yg salah kan?

so.. to can not banana fruit two times (x nak pisang berbuah dua kali) #dialog cite adnan sempit.

aku WAJID STRUGGLE to midsem

aku sngt sakit hati pada diri sendiri..

da la nak berjaye..
tp APE KAW BUAT ha, QYLA ?
twitter, tidur. makan. main.
n habit baru. lepak depan heater..
klu x dok dpn heater.. rse mcm dlm peti sejuk..

aku mungkin x de la nak buat kempen ZERO Fb
tp just to minimais kan..

QYLA NAK MUMTAz..
suruh doakan la. ape la..
tp ape aku buat..
BERANGAN JE!

ANNOYING la perangai mcm tu qyla..
aish!

WHAT I MUST DO IS..
- kalau kaw x puas hati dgn mid sem kaw...
x bole jln2 g GUNUNG SINAI..
so pilih.. nak jalan2 ke x?

- disebabkan ugutan diri sendiri ny..
kene ketuk kepala sendiri.. TUKTUKTUK..

oke..
sngt cakap2 kat diri sendiri..
wush! org gile ckp sorg2!

DUSH#!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan