05 Januari 2012

AYAT BAPAK DALAM!

Lagi 38 hari nak midyear.
Walawey!
maknenye..
INI PERTAMA KALI aku kan jawab pekse
setelah aku meninggalkan alam persekolahan..

setelah beberape kali aku usha2..
stat blog aku makin kurang..
so mcm happy.. sebab x de org heran n nak bace blog aku ny..
hahahah

tapi mende 2 atas ny x pentng sngt..
TAPi ade lag Hot

first tyme aku tengok sorg laki ny menangis sebab terlalu marah
eh! bukan sebab aku oke!
sebab dye sedih.. kawan2 dye ramai yg x dtg kelas..
tp bukan depan aku je..
mesti x paham kan..
mcm ny.. setiap hari khamis.
kitorg punye kelas n ade tazkirah lepas abis kelas..
so that guy ny pon bg la tazkirah..
n mungkin dy TERLALU sebak..
sehingga kan>> belinang air mata dye..

yg aku ny.. tercengang kot..
errrr.. speachless giler..

tp ayat mcm menusuk jantung.limPa.buah pinggang.

KORG X SEDIH KE BILE
MAK AYAH KORANG KAT MALAYSIA TU.
FIKIR YG KORG TENGA BLAJA
SEDANGKAN KORG PONTENG KELAS..
RILEX2 JE.
-ayat telah diedit gune bahase aku.tp isi tetap same oke-

ayat tu.. mak ai.. sentap kot..
ye la..
umi abah mesty pikir yg aku ny tenga blaja..
sedangkan sedng seronok mengupdate belog kat sini..

umi abah.. mintak maap ye..
hehehe..

tu je nak ckp..
hahaha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan