11 Januari 2011

saye cikgu a.k.a ustazah

hari ny da 2 ari aku jd seorg guru!!

my students mcm mane???
ok la!!
mcm2 kerenah..
nseb x der yg menangis!!
huhu..

aku x boleh pakai kasut yg tinggi (walau sedikit pon)..
ye la.. bdk darjah 1 kan cemetot2 je..
keranah dorg?
ader yg pemalu. ader yg agresif gile..
lagi la bile tanye sape nk jd ketua kelas??
sumer angkat tangan!!
adoy!! nak pilah mcm maneny??
aish!~

aku kne ngaja 4 subjek..
tilawah, hafazan,akhlak, n jawi..
nseb ngaja darjah 1 je..
x de la susa sngt..
mcm nak ngaja bdk tahap 2..
{harap dorg paham la aku ngaja}

care nak ngaja darjah 1
subjek= akhlak

"sape yg sayang mak ayah dye? angkat tangan"
"sape yg selalu tolong mak ayah dy? angkat tangan"
"selalu mak ayah mntk tolong ape?"(tnye sorg2)
"sape taw bace doa utk mak ayah?"
" ikot ustazah bace ye"
{mule2 suroh ikot 1 klas.then by group}
ngaja mende ny je tup2 da setengah jam


nak tengok muke2 students aku??
bole!! tp not now la...
x sempat nk snap..
tp aku akan try amek pix dorg =)



2 ulasan:

  1. aku pon tringin jd ustajahhh dpan ghumah skola dlu..tapi nanti bkwn ngn ustajh2 yang ngaja dlu..srbu kli sogaannn

    BalasPadam
  2. haha.. aku pon ade 2 ckgu yg ngaja aku tyme mse berhingus dlu.. ok je.. jmpe x la pnggil akak.. tp panggil ckgu jugak.. haha

    BalasPadam