24 Januari 2011

guru=cikgu=ustazah

masuk ari ny aku da jd ckgu selame 3 minggu.. huhu
mcm mane my students??
ok je.. yg nakal pon ade.. yg senyp pon ade..

nk tengok students aku??

wink2:kiri: syaraf..iman..adam hykalkiri:hanis.. fatin.. aishah

kiri:adam hykal.alif daniel.. adam hazim..adam haikal

kiri: huda.. ayu.. afrina

tp bkn sume ader la..
dorg ny sume darjah satu..
mereke ny amat la pendek2..huhu..

dsbbkn mereke ny darjah satu..
aku suruh dorg kaler2..
hehe..

subjek akhlak
tajuk adab kepade ibubape

subjek: alquran
tajuk: dal dan zal


ade kate jd ckgu ny senang!! tp
sbnrnye agk susa..
sbb kne ade HW!!
ye la.. kne wat rpp(rekod pembelajaran dan pengajaran) a.k.a ringkasan..
OMG!!
da la baru dpt.. so kne siap kan yg 3 weeks ago pnye!!!
adeh!!
nk wat mcm mne kan!! i2 la kerje nmemye!


3 ulasan:

  1. wah :) bangga aku kawan aku jadi guru yang berdedikasi :P

    BalasPadam
  2. rayhan: haha.. pening2!!
    barizah: tima kasih ats pujian i2!!

    BalasPadam