01 Oktober 2011

sabtu terakhir disini


persiapan mencari setitik ilmu
dr lautan ilmu Allah


list barang = [ belum / proses / sudah ]
luggage 30kg = [ belum / proses / sudah ]
hang luggage = [ belum / proses / sudah ]
photostat dokumen = [ belum / proses / sudah ]
beli beg bawak sana = [ belum /

proses / sudah ]
kemas barang penting = [ belum / proses / sudah ]
pasport = [ belum / proses / sudah ]
buat 2 video khas utk mereka = [ belum / proses -baru satu-/ sudah ]
lain-lain = [ belum / proses / sudah ]
emosi = [ belum / proses / sudah ]
mental = [ belum / proses / sudah ]

update terkini=
esok last day kat malaysia

owh ye..
luggage aku baru je siap pkol 12 tghri td
see..
'MCM' sikit
tp bile ditotal kan
HAMBIK KAW!!
35kg doe..


tu.. nmpak beg kaler coklat tu..
beg tu dah 23.99 kg..
aku letak ape kat dlm tu??
err..x bnyk mne pon
-oligo 1 pek
-kokokrunch kotak kecik 12 je
-biskut kering 1 pek
-biskut lexus coklat 1 pek
-megii 9 bungkus yg kecik
-buku atlas
-buku snell
-notes dr upm
-cili kering
-rempah n hilal
-kicap
-sos
[x masok lg dgn daun2 kering tu]
aish~ rse sikit je kot.. tp bile timbang..
amboiiiii..~
hambik kaw!!kuang3~
lek lu.. umi ckp.. nty kite kuarkan notes yg bnyk tu mlm ny..
owh owhowh.. harap dpt kurang kan..

*********
semalam
aku g jumpe ngan ex-studnts n my seniors at kafai ar-rayhan

rindu same mereka meh..
n aku amek manyak2 gamba ngan dorg

antaranye=




gamba atas bawah ny
gamba anak murid aku yg aku ajar




cepat sape nak amek gamba???

yg baju kaler hijau = cikgu noridah
baju kaler biru = cikgu ani
npe aku panggil cikgu bukan akak??
sbb ny ckgu aku mse aku sekolah kat sRAIST dlu..
n this year.. mereka jd rakan sekerja aku..
n aku still panggil mereka cikgu
*cikgu ani tu mentor aku mse dajah 6..


pengalaman jd ustazah [picitsini]

*********


semalam jugak aku dpt injection yg ke 3 utkhepitatis B..
walaupon x ckup 5 bulan lg..
smpy la ny.. tangan masih lenguh2
#umi ckp.. inject ny mmg sakit sikit..kalau baby sure nangis lah
=umi.. mse qyla kene inject tu..mcm nak nangis la..
#gediknakjdbaby.. haha

**********

hari ny..
umi masak nasi lemak.. my fav tu..
kali terakhir.. x de gamba..
sbb ianye hanye bole dihayati oleh tekak.. bukan mata
#kedekut x nak tnjuk gamba.. haha
********

ini surat tawaran yg aku dpt ri 2..
lme nak letak da.. but.
x terletak2.. #alasan je tuh



List to do today;
-beli set onedrop
-jumpe akak klinik jap
-jumpe my twinny of coz!!

oke,, terpanjang pulak entry..
trimas sbb membace..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan