25 September 2011

openhouse kecik2 je






assalamualaikum..
semalam umah aku dipinggiran taman..

buat sikit2 open house..
kecik je..

panggil pon x ramai..

tp tetap meriah k!

makanan yg ade = satay dan adek beradeknye. mee kari dan adek beradeknye.. dadih.cheese tart.air sirap laici. cekodok nangka.

seriusz.. aku engt sngt.. my frens x rmai dtg.. almaklum la.. mereka sudah sibok ke sane sini kan..
tup tup kawan aku la yg paling ramai dtg dr kawan2 adekberadek aku la..

ny mmbe aku yg dtg>


ny mmbe aku dr sambbst
tudung kaler merah tu faralin
tudung biru tu mafarah athirah
tudung kaler putih atau cream tu adriana a.k.a dina


ny dr smkbbst
yg pakai ade kaler kuning2 tu mai
yg ade kaler merah tu ryhan




suke gamba ny <3


ny kawan mse aku ka
t kafa ar-rayhan dlu
yg kaler biru tu tudung biru gelap tu kak norlia.merangkap ketua guru di kafai ar-rayhan
baju kaler ungu tu.. cikgu noridah..
cikgu aku mse skola rendah n then jd kawan sekerja aku
then baju biru sblh aku tu ka
k roslina.. antara senior aku
*korg taw kan ak

u jd ustazah dlu
klu x taw.. [picit sini]




antara anak muridku yg ade <3

tp my twinny x dpt bak dtg..
sbb dye pona ade kenduri kat umah dye..
tp x pe la klu x dtg pon.. kami akan ttp jumpe nty kan..
=)))


Tiada ulasan:

Catat Ulasan