26 Ogos 2011

nak syawal weyh!

assalamualaikum,

Hari ini hari jumaat,
Semalam hari khamis,
Es0k hari sabtu,

Aku akan bert0lak dari rumah utk ke kampungku.
W0w0w0, balik kampung, hati girang.

Mengikt perasa hati aku, sure es0k jem, sape stuju? Angkat kaki.

Balik kg, as usual.
Nak raya la,
Tp yg paling penting is
AKU AKAN BERJUMPE DNGAN R0OMTE AKU kt sane, weee~
Da buat temujanji u, ari raya ke 3..
*berdebar gak la,mcm mne la r0omte aku tu ye.
Hehe

Start es0k, aku da x taw bile aku b0le bl0gng lg..
Hmm, bel0g sayang! D0k snyp2 ye, jgn nakal, nty saya update awak lg ye.~

Tacink la plak,h0h0h0

Ok, mcm x sempat nk updte bel0g mse 1st raye je.
S0.

Dikesempatan ini.
Saya qyla syaqiera, ingin mem0h0n kemaafan dari bucu rambut hingga celah kuku kaki.
Andaikata ade yg terasa, terkecik hati.. N segale ter lah.

Please take n0te k=
Da menjadi asam 'salt' kehidupan bersahabat.
Terkadang terbuat silap dan salah yg merenggangkan 'c0valent b0nd' antara kite,
M0ga syawal yg menjelma dpt mengalami 'exthmc reaction' n
same2 kite mewujudkan kembali 'electronf0rce' yg
seterusnye meng'octet'kan 'electron arrangement' diri kite,
Salam kemaafan dari sahabatmu.
Selamat menyambut syawal dgn hati yg tenang.

Dr insan yg kerdil kepada insan yg disayangi..NQS

Tiada ulasan:

Catat Ulasan