29 April 2011

jam sentiase berdetik

ari ny!!
hari last aku KAFAI AR-RAIHAN di taman Mawar perdana skklia..
so wat ur feel now??
sedih sebak..

sebab?? aku xtually sayang nk tinggalkan sekolah 2..

aku da mula sayunk

dekat anak murid aku n akak2 kt c2..
alamak!! ati da tacink la plak..

RABU=
aku buat pengumuman kat students aku.. yg aku last dis week..
" assalamualaikum, ok.. minggu ny ustazah last.. minggu dpn ari selasa kamu semua da x kan nmpak ustazah da.. ustazah nk masuk u.."

tyme 2.. hanye tuhan je taw betape sebaknye ati ny!! sayunk.


khamis=
aku ade wat mkn2 skit utk akak2 skola..
aku ade dpt beberape adiah dr mereka..

terima kasih!!

ader sorg budak ny.. syaza.. selaloo dtg lmbt.. then menangis.. aku x penah nk mara sbb dtg lmbt.. tp aku mara sbb nangis.. semalam dy nangis lg sbb dtg lambat..
selaloonye aku pujok.. tp smlm aku terpakse marah dye.. sbb lepas ny aku x taw ckgu yg baru ny garang atau baek..
klu baek.. ok la..
klu garang??
lepas ny da x de org nk pujok syaza da!! lepas ny klu syaza lmbt, syaza masuk..then bg je salam..


jumaat=
aku x taw ape jd petang ny.. tp akak2 2 nk suruh aku berucap kat perhimpunan..
ucapan selamat tinggal..
mak ai.. x de skrip la.. tp akak2 2 ckp kne sediakan text.. takot kuar pekata SEPATAH KATA..

lg satu..
katenye ari ny kene cerap..
cerap 2 ape weyh??
cerap 2 ala.. yg ade org lain dok blkg.. tngk kite ngaja..
DOAKAN AKU YE!!
walaupon last day.. tp aku harap dpt komen yg baek..
SEMOGA APE YG AKU AJAR ADALAH CARA YG TERBAEK..


2 je la kot..
hehe.. tima kasih kerane membace



Tiada ulasan:

Catat Ulasan